Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Zakopanego

W maju wybraliśmy się na upragnioną, trzydniową wycieczkę do Zakopanego. Pierwszego dnia byliśmy pod skocznią, która w telewizji robi większe wrażenie. Następnie wyjechaliśmy kolejką na Kasprowy Wierch, z którego rozprzestrzeniały się niesamowite krajobrazy. Oczywiście na samej górze zastaliśmy śnieg i śmiało mogliśmy urządzić bitwę na śnieżki. Byliśmy zachwyceni widokiem zaśnieżonych szczytów gór, które spowijała mgła i wyglądały jak z bajki. Późnym popołudniem chodziliśmy po Krupówkach czyli po najsławniejszej ulicy w Zakopanem.

W następnym dniu wędrowaliśmy Doliną Kościeliską i co jakiś czas zatrzymywaliśmy się, aby złapać oddech, a pani przewodniczka przekazywała nam ważne informacje i ciekawie opowiadała o Tatrach.

Przechodząc przez Jaskinię Mroźną musieliśmy się wykazać zwinnością, jeśli nie chcieliśmy się uderzyć  o skałę. Po południu wyjechaliśmy na Gubałówkę i stamtąd mogliśmy podziwiać Giewont. Pasmo gór wyglądem przypomina śpiącego rycerza, który według legendy obudzi się, aby bronić Polski.

Trzeciego dnia musieliśmy pokonać 8km, aby dotrzeć na Morskie Oko i kolejne 8km, aby wrócić. Wędrówka nie była łatwa, ale na szczęcie humor nam dopisywał

i nie narzekaliśmy. Naszą nagrodą za ciężką wyprawę był wspaniały widok na górskie jezioro.

Nigdy nie zapomnimy o tej wspaniałej i pełnej przygód wycieczce klasowej, która nie odbyłaby się gdyby nie pomoc finansowa naszych rodziców i hojność sponsorów, którymi byli: Wicewójt Gminy Bukowsko pan Leon Myrdak, Sołtys wsi Bukowsko pan Jerzy Rakoczy, Rada Rodziców, SKR Bukowsko, Samorząd Uczniowski, PT ,,Kontra”, Piekarnia w Bukowsku i pan Jan Zabiega.

Chcielibyśmy bardzo wszystkim podziękować.