Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Bałtowa

6 czerwca 2019r. uczniowie klasy 2a i 3a z wychowawczyniami p. Elżbietą Fal-Pelc, p. Małgorzatą Ślusar  i rodzicami wybrali się na wycieczkę do krainy dinozaurów w Bałtowie. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od Jura Parku. Wędrując ścieżkami przez park widzieliśmy modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń, oczywiście wszystkie naturalnej wielkości. W Muzeum Jurajskim mieliśmy okazję zobaczyć różnego rodzaju skamieniałości. Były tam kości dinozaurów, szczątki morskich gadów, zęby rekinów, koralowce i głowonogi. O minionym świecie bardzo ciekawie opowiadała pani przewodnik.

W Prehistorycznym Oceanarium dzięki nowoczesnej technologii dowiedzieliśmy się, jak wyglądało podwodne życie miliony lat temu. Spotkanie „oko w oko” z rekinem było bardzo emocjonujące.
    Entuzjazm wśród dzieci wzbudziło zwiedzanie Zwierzyńca. Z okien schoolbusa mogliśmy obserwować: lamy, alpaki, wielbłądy, strusie, dziki, jelenie, daniele, żubry i inne ciekawe zwierzęta.
    Zwiedziliśmy także park „Polska w miniaturze”. W parku, który ma kształt Polski ustawiono 50 miniatur zamków i pałaców z całej Polski. Wędrując po terenie parku mogliśmy podziwiać zamki i pałace za czasów ich świetności.
    Kolejnym punktem naszego pobytu było magiczne miejsce zwane Sabatówką. Co wspólnego mają dinozaury z wiedźmami? Odpowiedzi na to pytanie szukaliśmy w wiosce czarownic, jak się okazało bardzo sympatycznych. Uwieńczeniem wycieczki była zabawa na placu zabaw, gdzie dzieci z wielką radością mogły rozładować swoje emocje. Z wycieczki do Kariny Dinozaurów wszyscy wrócili zadowoleni i pełni wrażeń.
Dziękujemy rodzicom, którzy służyli pomocą w czasie wycieczki.